KONFERENCA ~ JTBD ~ Reframe Innovation
Nenehne izboljšave ~ Odprto inoviranje ~ Disruptivno inoviranje
Delavnica CINO 3/3 - Disruptivno inoviranje: Poti do novih produktov in trgov za več prodaje.
TRETJA v seriji treh CINO delavnic na temo sistematičnega in rutiniranega inoviranja - Organiziranje in upravljanje inoviranja za prenovo in rast portfelja izdelkov in storitev.
Uspešno inoviranje ni stvar sreče - je rezultat premišljenega načrtovanja in sistematičnega dela. Na delavnici boste spoznali, kako izkoristiti spremembe v poslovnem okolju za razvoj novih rešitev, ki bodo obogatile vaš produktni portfelj.
Ključ do uspeha je v pametni izbiri področij inoviranja in učinkovitem upravljanju portfelja priložnosti. Spoznali boste, kako sistematično zajemati ideje in - kar je še pomembneje - kako pravočasno opustiti tiste, ki ne obetajo uspeha. Dobili boste praktična orodja in metode, ki jih uporabljajo najboljši inovacijski timi.
Po delavnici boste odšli boste z jasnim načrtom, kako v svojem podjetju vzpostaviti sistem inoviranja, ki bo prinašal merljive rezultate in rast produktnega portfelja.
Udeležite se lahko samo enega, poljubnih dveh ali vseh treh delov CINO usposabljanj. Delavnice se nadgrajujejo. CINO je kratica za Chief Innovation Officer.
VSEBINA DELAVNICE - PREBOJNO IN DISRUPTIVNO INOVIRANJE - CINO 3/3:
1. Uvod v disruptivno inoviranje in njegov pomen:
-
Interaktivno: Praksa inoviranja v našem okolju.
-
Ključna terminologija inoviranja. Makro model inoviranja. 10x inoviranje. 4 faze.
-
Razlike med inkrementalnim, prebojnim in disruptivnim inoviranjem. 3H pogled.
2. Iskanje in oblikovanje disruptivnih priložnosti:
-
Vloga vodstva, naročanje in omogočanje inoviranja. KPI.
-
Interaktivno: Iskanje priložnosti za disruptivne inovacije. Kombiniranje virov/kompetenc. Inoviranje “Between & Across & Beyond”. Pomoč GenAI orodij.
-
Razvrščanje priložnosti po Cynefin-u. Prioritiziranje priložnosti.
-
Oblikovanje “startup” tima. Psihološka varnost. Agilni načini dela.
3. Gradnja in testiranje disruptivnih rešitev:
-
Interaktivno: Poslovna simulacija Playing Lean. Lekcije iz igre.
-
Design Thinking in korak nazaj. Jobs To Be Done (JTBD).
-
Koncepti: Customer Development. Customer Factory. Customer Forces.
-
Interaktivno: Izgradnja poslovnega modela. Tveganja. Prototipi. Testiranje. Iteriranje. Pivotiranje.
-
Design Sprint. Pospešeno, sintetično inoviranje ob podpori GenAI orodij.
-
Pitching. Informirano odločanje. IRL - odmerjeno financiranje. Odbor za rast.
-
Orodja za upravljanje portfelja inoviranja (vizualno, online).
4. Praksa in kultura disruptivnega inoviranja:
-
Pravilniki. Vodniki. Sopotniki/ambasadorji. Facilitiranje.
-
Primeri iz domače in tuje prakse.
-
Interaktivno: Kaj vse gre lahko narobe?
-
Dvig inovacijske kulture za potrebe disruptivnega inoviranja.
5. Pomen CINO vloge:
-
Proces vpeljave inoviranja.
-
Zaključek: Zakaj CINO? Cover Story.
V okviru delavnice so predvideni tako krajši odmori, kot kosilo.
Način izvedbe interaktivne delavnice:
-
Kombinacija predavanj, osredotočenih razprav, prikaza primerov iz prakse ter konkretnega dela na lastnih primerih.
-
Uporaba 10+ vitko-agilnih pristopov, orodij in metod, ki jih lahko hitro vključite v svoje vsakdanje, projektno ali inovacijsko delo.
-
Vključevanje vizualnega razmišljanja in dela z rokami.
-
Prikaz uporabe orodij generativne umetne inteligence (GenAI).
-
Izmenjave mnenj ter izkušenj med udeleženci delavnice.
Priporočamo predhodno udeležbo na prvi in drugi delavnici iz serije treh CINO delavnic, ni pa nujno, če že imate nekaj izkušenj z inoviranjem. Na delavnici ne potrebujete svojega prenosnega računalnika, zadostuje telefon.
Prejeta gradiva in viri:
-
Poseben delovni zvezek.
-
Kopija prikazane prezentacije (.pdf).
-
Fotografije skupnega dela na delavnici.
-
Dostop do kompleta orodij za lastno uporabo.
-
Primeri virov in gradiv za dodatno, poglobljeno raziskovanje tematike.
CINO (Chief Innovation Officer) certifikat:
Tri CINO delavnice se nadgrajujejo:
-
CINO 1/3: Nenehne izboljšave
Poti do operativne odličnosti in prihrankov.
-
CINO 2/3: Odprto inoviranje
Kako vključevati vire idej, znanj in izkušenj izven podjetja?
-
CINO 3/3: Prebojno in disruptivno inoviranje
Poti do ustvarjanja novih produktov in trgov.
Udeležite se lahko zgolj ene, dveh ali vseh treh CINO delavnic.
Izberite set delavnic, ki ustrezajo vašim ambicijam.
Prijave zbiramo do zapolnitve prostih mest.
Vsi, ki se boste udeležili vseh treh CINO delavnic (v okviru Lean Slovenia dogodkov ali v kasnejših terminih), prejmete CINO (Chief Innovation Officer) certifikat.
Vsi trije deli CINO programa temeljijo na izkušnjah različnih izvedb od leta 2017 dalje (imenovanih tudi MBI - Mojstrstvo poslovnega inoviranja), za udeležence iz podjetij: A1, Adria Mobil, Akrapovič, AMZS, Bankart, BTC, Domel, Gen-I, Hidria, Iskra, Kontron, Knauf Insulation, Lek/Novartis, Merkur Trgovina, M Sora, NKBM, NLB, Petrol, Pošta Slovenije, Steklarna Hrastnik, T-2, Telekom Slovenije, TPV Automotive, Zavarovalnica Sava, Zavarovalnica Triglav in še 10+ drugih.
Termini in lokacije izvedbe:
Delavnica bo potekala v sredo, 5. marca 2025, med 9.00 in 16.00, v Ljubljani.
Točno lokacijo (ob)javimo naknadno.
Alternativna termina, kasneje v letu 2025:
-
Sreda, 21. maj 2025, Ljubljana
-
Sreda, 27. avgust 2025, Ljubljana
Delavnice in konferenca imajo ISTO CENO, ki je za prijave do 10. 1. 2025 zgolj 270 EUR / dogodek:
Izkoristite dodatni EKIPNI POPUST:
Za vsako udeležbo iz istega podjetja priznamo 2% popusta.
Skupni popust = število vseh udeležb × 2% (največ 20%).
Velja za katerokoli kombinacijo dogodkov.
PRIMER IZRAČUNA za npr. 6 udeležb:
-
6 * Early Bird cena = 6 * 270 EUR = 1.620 EUR.
-
6 udeležb pomeni 6 * 2% popusta = 12% popusta za vsako udeležbo.
-
Znesek za plačilo z upoštevanim ekipnim popustom = 1.620 EUR * 0,88 = 1.426 EUR.
Early Bird cena ob maksimalnem 20% ekipnem popustu (10 udeležb) znaša 216 EUR /udeležbo.
Vse cene so brez DDV.
Zadnji dan za prijavo/odjavo je četrtek, 23. januar 2025, do konca dneva.
Menjave udeležencev so mogoče, sporočite nam jih v pisni obliki.
Pridržujemo si pravico do sprememb v programu in izvedbi.
Nasvet:
-
Za najboljši rezultat priporočamo ekipno udeležbo, pri čemer si udeleženci med seboj razdelite udeležbe na konferenci in delavnicah. Vse udeležbe imajo enako ceno.
-
Priporočamo, da po zaključku vseh dogodkov organizirate interno srečanje, na katerem si izmenjate pridobljena nova znanja, izkušnje, kontakte in priložnosti.
-
V primeru večje ekipne prijave lahko podatke o posameznih udeležencih in udeležbah pošljete neposredno na e-naslov: konferenca@inteam.si.
-
Delavnico lahko izvedemo interno, posebej za vaše podjetje, na vaši lokaciji, po posebnih cenah.