KONFERENCA ~ JTBD ~ Reframe Innovation
Nenehne izboljšave ~ Odprto inoviranje ~ Disruptivno inoviranje
PROGRAM KONFERENCE vitkega in agilnega inoviranja ter poslovnega razvoja.
(29. 1. 2025 @ Ljubljana)
Konferenca združuje aktualne domače in tuje izkušnje vitkega inoviranja in poslovnega razvoja. Prepletena je z učenjem, deljenjem in povezovanjem.
Uvajanje sprememb predstavlja velik izziv, še zlasti ko gre za vodenje in izvajanje inoviranja ter razvoja v velikih organizacijah. Organiziran in sistematičen način dela nam lahko pri tem znatno pomaga.
Strategi, upravljalci in izvajalci vseh vrst inovacijskih in razvojnih procesov, začnite leto 2025 na spodbuden način. Okrepite svoje osebne kompetence in povečajte zmogljivosti svojega tima in organizacije na področju izvajanja sprememb, vitkega razvoja ter podjetnega inoviranja.
PROGRAM INTERAKTIVNE KONFERENCE:
Nastopi v slovenščini: oranžni naslov.
Nastopi v angleščini: moder naslov.
8.30: Sprejem udeležencev, registracija
Druženje ob jutranji kavi in čaju.
9.00: STRATEŠKI IN ORGANIZACIJSKI POGLEDI na inoviranje
KEYNOTE: How to use REFRAMING to get everyone to become more creative, curious and courageous?
Felix Hofmann - Innovation Expert | TEDx Speaker | Book Author: REFRAME - The Psychology of Innovation ...
Primeri vpliva različnih kultur inoviranja na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost podjetij.
Aleksander Bergant, Vodja sektorja za Produkte in Inoviranje @ T-2
Kaj sem se naučil v preteklih 10-tih letih za prihodnja 3 leta? Izkušnje iz Danfossa.
Miha Bobič, Vodja poslovne enote Regulacija v stavbah @ Danfoss
(interaktivno) Kratka moderirana izmenjava izkušenj udeležencev.
10.30: Odmor
10.45: PRISTOPI IN IZKUŠNJE ambicioznih slovenskih organizacij
1.000 idej na leto, vsako leto znova. Pomen podpore “od zgoraj”.
Franja Močnik Drobne, Idea managerka @ e-Študentski Servis
Izkušnje iz Kaizen procesov - spreminjanja na bolje. Kaj imamo mi od tega?
TBC
(interaktivno) Klinika za inoviranje: "Konzilij" praktikov neposredno z odra svetuje in rešuje izzive, s katerimi se udeleženci soočate pri inoviranju v svojih podjetjih.
Napoved izbora: Zmagovalci dobre inovacijske kulture 2025. Projekt ocenjevanja stanja inovacijske kulture. Izpostavitev zmagovalcev z dobrimi pristopi in izkušnjami.
Lojze Bertoncelj in Gregor Smolej, partnerja @ Projekt Inovacijska kultura.
12.15 - 13.15: Skupno kosilo
13.15: OPERATIVNI DVIG zmogljivosti inoviranja
Primeri, kako je ne/delovanje timov vplivalo na neuspešne prehode iz invencij v inovacije?
Mateja Lavrič, CEO @ Qlector
“Vsi za enega in eden za vse!” (Pozdrav ekipe pred tekmo). Kaj se lahko iz vrhunskega športa naučimo za svoj (vrhunski) posel?
Petra Tomič, vodja projektov @ Hisense Europe in vodja odnosov z javnostmi @ Rokometni klub Gorenje Velenje.
Pogled s strani: Razsvetljeni absolutisti in barcelonizacija, milanizacija in fergusonizacija poslovanja
Janez Žezlina, pozitivna "iskra" stalnih in pozitivnih sprememb ter načrtnega poslovnega in osebnega razvoja @Energos
(interaktivno) Kratka moderirana izmenjava izkušenj udeležencev.
14.40 - 14.55 Odmor
14.55: Online vklop v “The world's largest summit for AI innovators"
Konferenca AI podprtega, avtonomnega inoviranja, na kateri se izmenjujejo najnovejši trendi uporabe umetne inteligence za poslovanje, inoviranje in preobrazbe.
15.10: OPEN SPACE: Interaktivna obravnava tem po predlogu udeležencev.
Open Space je poseben format sodelovanja, ki spodbuja udeležence, da prosto izberajo teme, aktivno prispevajo k diskusijam in skupaj oblikujejo rešitve za njim ključne izzive. Podrobna razlaga tega formata dela: ChatGPT
16.15: Osrednji poslušalec (Keynote Listener): Ujeti trenutki dneva.
Emina Mešić, inženirka proizvodne odličnosti @ Henkel, nominiranka za inženirko leta 2024,
16.30: Zaključek konference - Neformalno druženje
Termin in lokacija konference:
Konferenca bo potekala v sredo, 29. januarja 2025, med 9.00 in 16.30, v Ljubljani.
Točno lokacijo (ob)javimo naknadno.
Konferenca in delavnice imajo ISTO CENO, ki je za prijave do 10. 1. 2025 zgolj 270 EUR / dogodek:
Izkoristite dodatni EKIPNI POPUST:
Za vsako udeležbo iz istega podjetja priznamo 2% popusta.
Skupni popust = število vseh udeležb × 2% (največ 20%).
Velja za katerokoli kombinacijo dogodkov.
PRIMER IZRAČUNA za npr. 6 udeležb:
-
6 * Early Bird cena = 6 * 270 EUR = 1.620 EUR.
-
6 udeležb pomeni 6 * 2% popusta = 12% popusta za vsako udeležbo.
-
Znesek za plačilo z upoštevanim ekipnim popustom = 1.620 EUR * 0,88 = 1.426 EUR.
Early Bird cena ob maksimalnem 20% ekipnem popustu (10 udeležb) znaša 216 EUR /udeležbo.
Vse cene so brez DDV.
Zadnji dan za prijavo/odjavo je četrtek, 23. januar 2025, do konca dneva.
Menjave udeležencev so mogoče, sporočite nam jih v pisni obliki.
Pridržujemo si pravico do sprememb v programu in izvedbi.
ZAKAJ se udeležiti konference?
Večino problemov in ambicij v letu 2025 bo najbolj smiselno rešiti z obstoječimi (izboljšanimi) timi. Dodatna usposabljanja (upskill) so v večini primerov precej cenejša kot odpuščanje, novo zaposlovanje in uvajanje novih sodelavcev (on-boarding).
Na konferenci boste:
-
raziskali nove pristope in bolje razumeli, kako napredovati,
-
primerjali svoje pristope in uspešnost s kolegi iz drugih slovenskih družb,
-
pridobili rešitve za lažje vodenje ekip skozi izzive številnih sprememb v 2024,
-
prejeli obsežno delovno gradivo s prezentacijami nastopajočih in viri za nadaljnje raziskovanje.
DOBRODOŠLI na konferenci (in delavnicah):
-
upravljalci inoviranja, CINO-ti
-
produktni in programski vodje
-
vodje poslovnega razvoja in strategij,
-
predstavniki korporativnega investiranja,
-
izvajalci raziskav in razvoja trgov in produktov,
-
vodje razvoja kadrov in organizacijskih sprememb,
-
podjetniki in inovatorji ...
Nasvet:
-
Za najboljši rezultat priporočamo ekipno udeležbo, pri čemer si udeleženci med seboj razdelite udeležbe na konferenci in delavnicah. Vse udeležbe imajo enako ceno.
-
Priporočamo, da po zaključku vseh dogodkov organizirate interno srečanje, na katerem si izmenjate pridobljena nova znanja, izkušnje, kontakte in priložnosti.
-
V primeru večje ekipne prijave lahko podatke o posameznih udeležencih in udeležbah pošljete neposredno na e-naslov: konferenca@inteam.si.
-
Delavnico lahko izvedemo interno, posebej za vaše podjetje, na vaši lokaciji, po posebnih cenah.
Nekaj mnenj preteklih udeležencev:
Odlična konferenca z zelo zanimivo vsebino.
Borut Vezočnik, Knauf Insulation
Hvala vam za odlično organizacijo z navdihujočimi gosti.
Manica Šegš, Telekom Slovenije
Top konferenca. Mix talentov, izkušenj. Tisto kar "da misliti". Bravo.
Mojca Klenovšek Podobnik, Hisense Gorenje
Odlično organizirana in vodena konferenca, koristna in uporabna ne glede na to, ali sodeluješ z odra ali iz avditorija.
Jože Dermol, MIK Celje
Navdihujoče predstavitve nastopajočih, pozitivno, sproščeno vzdušje, zaradi česar je ta dogodek spodbuda za iskanje neizkoriščenih potencialov v sebi in v sodelavcih.
Janita Tacer Slana, IZUM
Hvala za lep dogodek.
Tomaž Kompan, T-2