top of page
Kopija dokumenta SZ1_5212_edited_edited.jpg

PROGRAM KONFERENCE vitkega in agilnega inoviranja ter poslovnega razvoja.
(29. 1. 2025 @ Ljubljana)

Konferenca združuje aktualne domače in tuje izkušnje vitkega inoviranja in poslovnega razvoja. Prepletena je z učenjem, deljenjem in povezovanjem.

 

Uvajanje sprememb predstavlja velik izziv, še zlasti ko gre za vodenje in izvajanje inoviranja ter razvoja v velikih organizacijah. Organiziran in sistematičen način dela nam lahko pri tem znatno pomaga.

Strategi, upravljalci in izvajalci vseh vrst inovacijskih in razvojnih procesov, začnite leto 2025 na spodbuden način. Okrepite svoje osebne kompetence in povečajte zmogljivosti svojega tima in organizacije na področju izvajanja sprememb, vitkega razvoja ter podjetnega inoviranja.

PROGRAM INTERAKTIVNE KONFERENCE:

Nastopi v slovenščini: oranžni naslov.

Nastopi v angleščini: moder naslov.

8.30: Sprejem udeležencev, registracija 
Druženje ob jutranji kavi in čaju.

9.00: STRATEŠKI POGLEDI na inoviranje in poslovni razvoj

KEYNOTE: How to use REFRAMING to get everyone to become more creative, curious and courageous?

Felix Hofmann - Innovation Expert | TEDx Speaker | Book Author: REFRAME - The Psychology of Innovation ...

Who is Felix Hofmann? >>

Najpomembnejše razlike med "lokalnimi" nenehnimi izboljšavami in "globalnimi" strateškimi projekti in inovacijami. 
Tamara Ćetković, vodja Sektorja strateških projektov in trajnosti @Iskraemeco, ex. vodja Programa stalnih izboljšav @Iskraemeco

Kaj sem se naučil v preteklih 10-tih letih za prihodnja 3 leta? Izkušnje iz Danfossa.
Miha Bobič, vodja poslovne enote Regulacija v stavbah @ Danfoss

(interaktivno) Kratka moderirana izmenjava izkušenj udeležencev.

10.30: Odmor

10.45: PRISTOPI IN IZKUŠNJE, ki dosegajo rezultate

Vitka miselnost: Očala za prepoznavanje priložnosti za izboljšanje.

Janez Gradišek, svetovalec @ Lean Way, ex. CPO @ Iskra Mehanizmi, CTO/COO @ Cimos

 

1.000 idej na leto, vsako leto znova. Pomen podpore “od zgoraj”.
Franja Močnik Drobne, Idea managerka @ e-Študentski Servis

Poti in stranpoti transformacijskih programov za izboljšanje storitev za stranke in operativne učinkovitosti

Klemen Metlikovič, svetovalec @ Ptica Consulting, ex. Global Program Manager Supply Chain Excellence @ Novartis

(interaktivno) Klinika za "postati boljši": "Konzilij" praktikov neposredno z odra svetuje in rešuje probleme in izzive, s katerimi se udeleženci soočate pri poslovnem razvoju v svojih podjetjih.

12.15 - 13.15: Skupno kosilo

 


13.15: OPERATIVNI DVIG zmogljivosti poslovnega razvoja z zavzetimi timi

Kako je ne/delovanje timov vplivalo na ne/uspešne prehode iz invencij v inoviranje?
Mateja Lavrič, CEO @ Qlector & Kolektor Ventures

“Vsi za enega in eden za vse!” (Pozdrav ekipe pred tekmo).
Kaj se lahko iz vrhunskega športa naučimo za svoj (vrhunski) posel?

Petra Tomić, vodja projektov @ Hisense Europe in vodja odnosov z javnostmi @ Rokometni klub Gorenje Velenje.

Pogled s strani: Razsvetljeni absolutisti in barcelonizacija, milanizacija in fergusonizacija poslovanja

Janez Žezlina, pozitivna "iskra" stalnih in pozitivnih sprememb ter načrtnega poslovnega in osebnega razvoja @Energos

(interaktivno) Kratka moderirana izmenjava izkušenj udeležencev.

14.40 - 14.55 Odmor

14.55: Online vklop v “The world's largest summit for AI innovators

Konferenca AI podprtega, avtonomnega inoviranja, na kateri se izmenjujejo najnovejši trendi uporabe umetne inteligence za poslovanje, inoviranje in preobrazbe.

15.10: OPEN SPACE: Interaktivna obravnava tem po predlogu udeležencev.

Open Space je poseben format sodelovanja, ki spodbuja udeležence, da prosto izberajo teme, aktivno prispevajo k diskusijam in skupaj oblikujejo rešitve za njim ključne izzive. Podrobna razlaga tega formata dela: ChatGPT

16.15: Wrap-Up Speaker: Zaključna govorka, ki bo povezala glavne teme konference in izpostavila svoja najbolj pomembna spoznanja. 

Emina Mešić, nominiranka za Inženirko leta 2024, sicer pa inženirka proizvodne odličnosti @ Henkel.

16.30: Zaključek konference - Neformalno druženje
 

Termin in lokacija konference:

Konferenca bo potekala v sredo, 29. januarja 2025, med 9.00 in 16.30.

Lokacija dogodka je konferenčna soba Hotela One66, Celovška cesta 166, Ljubljana.

Konferenca in delavnice imajo ISTO CENO - 300 EUR / dogodek:

Izkoristite dodatni EKIPNI POPUST:

​​

​Za vsako udeležbo iz istega podjetja priznamo 2% popusta.
Skupni popust = število vseh udeležb × 2% (največ 20%).
Velja za katerokoli kombinacijo dogodkov.

PRIMER IZRAČUNA za npr. 6 udeležb: 

  • 6 * Early Bird cena = 6 * 300 EUR = 1.800 EUR.

  • 6 udeležb pomeni 6 * 2% popusta = 12% popusta za vsako udeležbo.

  • Znesek za plačilo z upoštevanim ekipnim popustom = 1.800 EUR * 0,88 = 1.584 EUR.

Cena z maksimalnim 20% ekipnim popustom (10 udeležb) znaša
240 EUR /udeležbo.

 

Vse cene so brez DDV. 
 

Zadnji dan za prijavo je dva delovna dneva pred dogodkom. 

Odjave so možne do pet delovnih dni pred dogodkom.

Menjave udeležencev so mogoče do dneva dogodka.

Pridržujemo si pravico do sprememb v programu in izvedbi.

ZAKAJ se udeležiti konference?

Večino problemov in ambicij v letu 2025 bo najbolj smiselno rešiti z obstoječimi (izboljšanimi) timi. Dodatna usposabljanja (upskill) so v večini primerov precej cenejša kot odpuščanje, novo zaposlovanje in uvajanje novih sodelavcev (on-boarding).

​Na konferenci boste:

 

  • raziskali nove pristope in bolje razumeli, kako napredovati,

  • primerjali svoje pristope in uspešnost s kolegi iz drugih slovenskih družb,

  • pridobili rešitve za lažje vodenje ekip skozi izzive številnih sprememb v 2024,

  • prejeli obsežno delovno gradivo s prezentacijami nastopajočih in viri za nadaljnje raziskovanje.

DOBRODOŠLI na konferenci (in delavnicah):

  • upravljalci inoviranja, CINO-ti

  • produktni in programski vodje

  • vodje poslovnega razvoja in strategij, 

  • predstavniki korporativnega investiranja,

  • izvajalci raziskav in razvoja trgov in produktov,

  • vodje razvoja kadrov in organizacijskih sprememb,

  • podjetniki in inovatorji ...

Nasvet:

  • Za najboljši rezultat priporočamo ekipno udeležbo, pri čemer si udeleženci med seboj razdelite udeležbe na konferenci in delavnicah. Vse udeležbe imajo enako ceno.
     

  • Priporočamo, da po zaključku vseh dogodkov organizirate interno srečanje, na katerem si izmenjate pridobljena nova znanja, izkušnje, kontakte in priložnosti.
     

  • V primeru večje ekipne prijave lahko podatke o posameznih udeležencih in udeležbah pošljete neposredno na e-naslov: konferenca@inteam.si.
     

  • Delavnico lahko izvedemo interno, posebej za vaše podjetje, na vaši lokaciji, po posebnih cenah.

Nekaj mnenj preteklih udeležencev:

Odlična konferenca z zelo zanimivo vsebino.
Borut Vezočnik, Knauf Insulation

Hvala vam za odlično organizacijo z navdihujočimi gosti.
Manica Šegš, Telekom Slovenije

Top konferenca. Mix talentov, izkušenj. Tisto kar "da misliti". Bravo.
Mojca Klenovšek Podobnik, Hisense Gorenje

Odlično organizirana in vodena konferenca, koristna in uporabna ne glede na to, ali sodeluješ z odra ali iz avditorija.
Jože Dermol, MIK Celje

Navdihujoče predstavitve nastopajočih, pozitivno, sproščeno vzdušje,  zaradi česar je ta dogodek spodbuda za iskanje neizkoriščenih potencialov  v sebi in v sodelavcih. 
Janita Tacer Slana, IZUM

Hvala za lep dogodek.
Tomaž Kompan, T-2 

Kopija dokumenta SZ1_5212.jpg
bottom of page