top of page

Delavnica CINO 2/3 - Odprto inoviranje: Kako vključevati vire idej, znanj in izkušenj izven podjetja?

DRUGA v seriji treh CINO delavnic na temo sistematičnega in rutiniranega inoviranja - Angažiranje strank, dobaviteljev, prodajnih partnerjev, startupov, univerz, konkurence, države idr. za dodaten, pospešen razvoj izboljšav in inovativnih rešitev.

V današnjem dinamičnem poslovnem okolju postaja očitno, da najboljše ideje ne prihajajo vedno od znotraj. Organiziranje odprtega inoviranja omogoča podjetjem, da hitreje prepoznajo nove priložnosti in hitreje pridejo do boljših rešitev, ob tem pa prihranijo stroške in zmanjšajo tveganja. 

Odprto inoviranje temelji na izkoriščanju t. i. kolektivne pameti – tako glede videnja situacije in problemov, kot kreiranja idej in samih načinov dela. Sodelovanje z zunanjimi deležniki (skoraj avtomatično) zagotovi večjo prilagodljivost in odzivnost na spremembe v tržnem okolju.

Uspeh odprtega inoviranja je 80% v ljudeh in procesih, 20% v tehnologiji. Na delavnici boste spoznali podjetne” pristope in dobili praktična orodja za premostitev “človeških” ovir in vzpostavitev sistema odprtega inoviranja, ki prinaša rezultate.

 

Udeležite se lahko samo enega, poljubnih dveh ali vseh treh delov CINO usposabljanj. Delavnice se nadgrajujejo. CINO je kratica za Chief Innovation Officer.

VSEBINA DELAVNICE - ODPRTO INOVIRANJE - CINO 2/3:

 

1. Uvod v odprto inoviranje in njegov pomen

  • Interaktivno: Zakaj izboljševati? Pomen in primeri odprte miselnosti.

  • Interaktivno: Pogledi in izkušnje odprtega inoviranja. Ključne ovire. 

  • Makro model inoviranja in odprto inoviranje: navznoter, navzven in skupaj.

2. Procesi in pristopi za odprto inoviranje:

  • Vloga najvišjega vodstva in izvršnih vodij. Zaznavanje “vrzeli”. MAPP in KBM pristop. 

  • Interaktivno: Procesi in primeri pasivnega in aktivnega angažiranja strank in uporabnikov.

  • Interaktivno: Facilitiranje dobaviteljev in partnerjev. Primeri zahtevnejših formatov. 

  • Interaktivno: Sodelovanje z zunanjimi centri znanja in novih tehnologij. Sodelovanje s startupi.

  • Interaktivno: Odprto inoviranje z uporabo orodij GenAI. 

3. Upravljanje timov, tveganj in aktivnosti odprtega inoviranja:

  • Oblikovanje kombiniranih timov. Skrb za zadostno psihološko varnost v timih. Prepoznavanje “pošastnih” projektov.

  • Zagotovitev pregleda nad aktivnostmi odprtega inoviranja - primeri (online) platform.

  • Poslovno modeliranje. Odpravljanje tveganj. Uporaba lestvice IRL. Iteracije in pivoti. WLLR.

  • Informirano odločanje & transparentno “odmerjeno” financiranje odprtega inoviranja.

  • Skrb za intelektualno lastnino pri (odprtem) inoviranju.

4. Gradnja inovacijske kulture in ekosistema:

  • Dvig inovacijske kulture za potrebe odprtega inoviranja. CINO vloga/proces.
    Interaktivno: Vzpostavljanje ekosistema odprtega inoviranja. Delitev znanj in izkušenj.

  • Zaključek: povzemanje slišanega, videnega in doživetega ter oblikovanje zaključkov.

V okviru delavnice so predvideni tako krajši odmori, kot kosilo.

Način izvedbe interaktivne delavnice:

  • Kombinacija predavanj, osredotočenih razprav, prikaza primerov iz prakse ter konkretnega dela na lastnih primerih.

  • Uporaba 10+ vitko-agilnih pristopov, orodij in metod, ki jih lahko hitro vključite v svoje vsakdanje, projektno ali inovacijsko delo.

  • Vključevanje vizualnega razmišljanja in dela z rokami.

  • Prikaz uporabe orodij generativne umetne inteligence (GenAI).

  • Izmenjave mnenj ter izkušenj med udeleženci delavnice.


Priporočamo predhodno udeležbo na prvi delavnici iz serije treh CINO delavnic, ni pa nujno, če že imate nekaj izkušenj z uvajanjem sprememb oz. inoviranjem. Na delavnici ne potrebujete svojega prenosnega računalnika, zadostuje telefon.

​​

Prejeta gradiva in viri:

  • Poseben delovni zvezek.

  • Kopija prikazane prezentacije (.pdf).

  • Fotografije skupnega dela na delavnici.

  • Dostop do kompleta orodij za lastno uporabo.

  • Primeri virov in gradiv za dodatno, poglobljeno raziskovanje tematike.

Odprto inoviranje - InTeam.png

CINO (Chief Innovation Officer) certifikat:

Tri CINO delavnice se nadgrajujejo:

 

 

Udeležite se lahko zgolj ene, dveh ali vseh treh CINO delavnic. 
Izberite set delavnic, ki ustrezajo vašim ambicijam. 
Prijave zbiramo do zapolnitve prostih mest.

Vsi, ki se boste udeležili vseh treh CINO delavnic (v okviru Lean Slovenia dogodkov ali v kasnejših terminih), prejmete CINO (Chief Innovation Officer) certifikat.

CINO - InTeam.png

​​Vsi trije deli CINO programa temeljijo na izkušnjah različnih izvedb od leta 2017 dalje (imenovanih tudi MBI - Mojstrstvo poslovnega inoviranja), za udeležence iz podjetij: A1, Adria Mobil, Akrapovič, AMZS, Bankart, BTC, Domel, Gen-I, Hidria, Iskra, Kontron, Knauf Insulation, Lek/Novartis, Merkur Trgovina, M Sora, NKBM, NLB, Petrol, Pošta Slovenije, Steklarna Hrastnik, T-2, Telekom Slovenije, TPV Automotive, Zavarovalnica Sava, Zavarovalnica Triglav in še 10+ drugih.

 

Termini in lokacije izvedbe:

Delavnica bo potekala v sredo, 12. februarja 2025, med 9.00 in 16.00, v Ljubljani.
Točno lokacijo (ob)javimo naknadno.

Alternativna termina, kasneje v letu 2025: 

  • Sreda, 21. maj 2025, Ljubljana

  • Sreda, 27. avgust 2025, Ljubljana
     

Izvajalca:

Avtor in izvajalec delavnice: Lojze Bertoncelj

Innovator, entrepreneur, founder & CEO @ InTeam

Gost/komentator iz prakse: Boštjan Berginc
Direktor inoviranja in R&D, direktor inovacijske kulture @ Hidria


 

Delavnice in konferenca imajo ISTO CENO, ki je za prijave do 10. 1. 2025 zgolj 270 EUR / dogodek:

Izkoristite dodatni EKIPNI POPUST:

​​

​Za vsako udeležbo iz istega podjetja priznamo 2% popusta.
Skupni popust = število vseh udeležb × 2% (največ 20%).
Velja za katerokoli kombinacijo dogodkov.

PRIMER IZRAČUNA za npr. 6 udeležb: 

  • 6 * Early Bird cena = 6 * 270 EUR = 1.620 EUR.

  • 6 udeležb pomeni 6 * 2% popusta = 12% popusta za vsako udeležbo.

  • Znesek za plačilo z upoštevanim ekipnim popustom = 1.620 EUR * 0,88 = 1.426 EUR.

Early Bird cena ob maksimalnem 20% ekipnem popustu (10 udeležb) znaša 216 EUR /udeležbo.

 

Vse cene so brez DDV. 
 

Zadnji dan za prijavo/odjavo je četrtek, 23. januar 2025, do konca dneva. 

Menjave udeležencev so mogoče, sporočite nam jih v pisni obliki.

Pridržujemo si pravico do sprememb v programu in izvedbi.

Nasvet:

  • Za najboljši rezultat priporočamo ekipno udeležbo, pri čemer si udeleženci med seboj razdelite udeležbe na konferenci in delavnicah. Vse udeležbe imajo enako ceno.
     

  • Priporočamo, da po zaključku vseh dogodkov organizirate interno srečanje, na katerem si izmenjate pridobljena nova znanja, izkušnje, kontakte in priložnosti.
     

  • V primeru večje ekipne prijave lahko podatke o posameznih udeležencih in udeležbah pošljete neposredno na e-naslov: konferenca@inteam.si.
     

  • Delavnico lahko izvedemo interno, posebej za vaše podjetje, na vaši lokaciji, po posebnih cenah.
     

Books InTeam.png
bottom of page