top of page

Delavnica CINO 1/3 - Nenehne izboljšave: Poti do operativne odličnosti in prihrankov.

PRVA v seriji treh CINO delavnic na temo sistematičnega in rutiniranega izboljševanja in inoviranja - Ključne veščine za organiziranje in upravljanje enostavnejših inovacijskih procesov.

Da bi dosegli vrhunsko storitev in največjo vrednost za stranke, moramo stalno izboljševati svoje izdelke, storitve in procese. Sistematičen pristop k izboljševanju potrebujemo na mnogih področjih: od organizacije dela in usklajevanja procesov do navduševanja strank, upravljanja kakovosti, spodbujanja ustvarjalnosti in še marsikje.

Ključno je, da verjamemo, da vedno obstaja boljši način za doseganje rezultatov, bodisi z majhnimi izboljšavami na osebni ravni ali večjimi spremembami na ravni celotnega tima in organizacije.

Delavnica prinaša praktične 'podjetniške' pristope in orodja za organiziranje in upravljanje procesov nenehnih izboljšav na vseh področjih poslovanja: v proizvodnji, prodaji, marketingu, upravljanju, financah, nabavi, logistiki, administraciji ter podpornih in storitvenih dejavnostih.

 

Udeležite se lahko samo enega, poljubnih dveh ali vseh treh delov CINO usposabljanj. Delavnice se nadgrajujejo. CINO je kratica za Chief Innovation Officer.
 

VSEBINA DELAVNICE - NENEHNO INOVIRANJE - CINO 1/3:

 

1. Uvod v pomen in proces nenehnega inoviranja:

  • Interaktivno: Zakaj izboljševati? Pomen in primeri odprte miselnosti.

  • Kje in kako začeti? Makro model inoviranja. Koraki VRAZM. 

  • Vloga najvišjega vodstva za procese izboljšav. Model MAPP.

  • Motiviranje operativnih vodij za izvajanje procesov stalnih izboljšav.

  • CINO pristop 3E.

2. Pristopi in procesi za proženje ter izvajanje izboljšav:

  • Proženje izboljšav na nivoju posameznika, tima ali cele organizacije. Vprašanja KBM.

  • Zniževanje odpora do sprememb na način soustvarjanja sprememb.

  • Interaktivno: Pristopi, procesi in orodja za zajemanje izboljšav. 

  • Interaktivno: Pristopi, procesi in orodja za prioritiziranje in izvajanje izboljšav. 

3. Upravljanje in vrednotenje idej ter izboljšav:

  • Interaktivno: Pristopi, procesi in (digitalna) orodja za upravljanje velikega števila idej/priložnosti.

  • Merjenje učinkov in nagrajevanje naporov stalnega izboljševanja. KPI 2.0. 
     

4. Obsežno in pospešeno izvajanje nenehnega inoviranja:

  • Facilitacijske tehnike za obsežne zajeme drobnih izboljšav/prihrankov.

  • Interaktivno: Pospešene oblike zajema drobnih izboljšav z orodji GenAI.

  • Kaj storiti v primeru idej z velikim potencialom/tveganji?
     

5. Gradnja inovacijske kulture in zaključek:

  • Sistematični razvoj gradnikov spodbudne inovacijske kulture. Moč vrednot.

  • Zaključek: povzemanje slišanega, videnega in doživetega ter oblikovanje zaključkov.

V okviru delavnice so predvideni tako krajši odmori, kot kosilo.

Način izvedbe interaktivne delavnice:

  • Kombinacija predavanj, osredotočenih razprav, prikaza primerov iz prakse ter konkretnega dela na lastnih primerih.

  • Uporaba 10+ vitko-agilnih pristopov, orodij in metod, ki jih lahko hitro vključite v svoje vsakdanje, projektno ali inovacijsko delo.

  • Vključevanje vizualnega razmišljanja in dela z rokami.

  • Prikaz uporabe orodij generativne umetne inteligence (GenAI).

  • Izmenjave mnenj ter izkušenj med udeleženci delavnice.


Za delavnico ne potrebujete predhodnih izkušenj, potrebujete zgolj radovednost in pripravljenost na sodelovanje. Na delavnici ne potrebujete svojega prenosnega računalnika, zadostuje telefon.
 

​​

Prejeta gradiva in viri:

  • Poseben delovni zvezek.

  • Kopija prikazane prezentacije (.pdf).

  • Fotografije skupnega dela na delavnici.

  • Dostop do kompleta orodij za lastno uporabo.

  • Primeri virov in gradiv za dodatno, poglobljeno raziskovanje tematike.

CINO (Chief Innovation Officer) certifikat:

Tri CINO delavnice se nadgrajujejo:

 

 

Udeležite se lahko zgolj ene, dveh ali vseh treh CINO delavnic. 
Izberite set delavnic, ki ustrezajo vašim ambicijam. 
Prijave zbiramo do zapolnitve prostih mest.

Vsi, ki se boste udeležili vseh treh CINO delavnic (v okviru Lean Slovenia dogodkov ali v kasnejših terminih), prejmete CINO (Chief Innovation Officer) certifikat.
 

CINO - InTeam.png

​​Vsi trije deli CINO programa temeljijo na izkušnjah različnih izvedb od leta 2017 dalje (imenovanih tudi MBI - Mojstrstvo poslovnega inoviranja), za udeležence iz podjetij: A1, Adria Mobil, Akrapovič, AMZS, Bankart, BTC, Domel, Gen-I, Hidria, Iskra, Kontron, Knauf Insulation, Lek/Novartis, Merkur Trgovina, M Sora, NKBM, NLB, Petrol, Pošta Slovenije, Steklarna Hrastnik, T-2, Telekom Slovenije, TPV Automotive, Zavarovalnica Sava, Zavarovalnica Triglav in še 10+ drugih.

 

Termini in lokacije izvedbe:

Delavnica bo potekala v sredo, 5. februarja 2025, med 9.00 in 16.00, v Ljubljani.
Točno lokacijo (ob)javimo naknadno.

Alternativna termina, kasneje v letu 2025: 

  • Sreda, 14. maj 2025, Ljubljana

  • Sreda, 20. avgust 2025, Ljubljana
     

Izvajalca:

 

Avtor in izvajalec delavnice: Lojze Bertoncelj

Serijski inovator, podjetnik, ustanovitelj in direktor @ InTeam

Gost/komentator iz prakse: Matjaž Čemažar
Boter in sponzor programa nenehnega inoviranja, CEO @ Domel

Delavnice in konferenca imajo ISTO CENO, ki je za prijave do 10. 1. 2025 zgolj 270 EUR / dogodek:

Izkoristite dodatni EKIPNI POPUST:

​​

​Za vsako udeležbo iz istega podjetja priznamo 2% popusta.
Skupni popust = število vseh udeležb × 2% (največ 20%).
Velja za katerokoli kombinacijo dogodkov.

PRIMER IZRAČUNA za npr. 6 udeležb: 

  • 6 * Early Bird cena = 6 * 270 EUR = 1.620 EUR.

  • 6 udeležb pomeni 6 * 2% popusta = 12% popusta za vsako udeležbo.

  • Znesek za plačilo z upoštevanim ekipnim popustom = 1.620 EUR * 0,88 = 1.426 EUR.

Early Bird cena ob maksimalnem 20% ekipnem popustu (10 udeležb) znaša 216 EUR /udeležbo.

 

Vse cene so brez DDV. 
 

Zadnji dan za prijavo/odjavo je četrtek, 23. januar 2025, do konca dneva. 

Menjave udeležencev so mogoče, sporočite nam jih v pisni obliki.

Pridržujemo si pravico do sprememb v programu in izvedbi.

Nasvet:

  • Za najboljši rezultat priporočamo ekipno udeležbo, pri čemer si udeleženci med seboj razdelite udeležbe na konferenci in delavnicah. Vse udeležbe imajo enako ceno.
     

  • Priporočamo, da po zaključku vseh dogodkov organizirate interno srečanje, na katerem si izmenjate pridobljena nova znanja, izkušnje, kontakte in priložnosti.
     

  • V primeru večje ekipne prijave lahko podatke o posameznih udeležencih in udeležbah pošljete neposredno na e-naslov: konferenca@inteam.si.
     

  • Delavnico lahko izvedemo interno, posebej za vaše podjetje, na vaši lokaciji, po posebnih cenah.
     

Books InTeam.png
bottom of page