Trije horizonti inoviranja
V hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je sposobnost inoviranja ključna za preživetje in rast podjetij. Da bi lahko učinkovito upravljali svoje inovacijske aktivnosti, pogosto uporabljamo koncept treh horizontov inoviranja: H1, H2 in H3.
H1, H2, H3 ponujajo strukturiran pristop k uravnoteženju kratkoročnih izboljšav, raziskovanju novih priložnosti in razvoju prelomnih inovacij, ki oblikujejo prihodnost podjetja.
Podrobneje o treh horizontih:
H1 - Izboljšave, ki krepijo osnovno poslovanje. (zelo blizu)
Tekoče izboljšave za takojšnje učinke. Fokus na obstoječih produktih in procesih za kratkoročne rezultate. Optimizacija obstoječih procesov in produktov. Inkrementalne inovacije z manjšim vplivom. Nizka tveganja.
H2 - Inovacije, ki razširijo obstoječi portfelj. (oddaljeno, a vidno)
Raziskovanje novih priložnosti v bližnji prihodnosti za srednjeročno rast. Preverjanje in razvijanje novih idej, ki zahtevajo prilagoditev ali razširitev trenutnih poslovnih modelov. Izkoriščanje obstoječih prednosti. Srednja tveganja in srednji vpliv na poslovanje.
H3 - Inovacije, ki ustvarjajo nove poslovne enote. (zelo oddaljeno, negotovo)
Inovacije, ki oblikujejo bolj oddaljeno prihodnost za dolgoročni uspeh. Iskanje radikalnih inovacij in prebojnih tehnologij, ki bodo spremenile industrijo ali ustvarile nove trge v prihodnosti. Izgradnja novih kompetenc in (tehnoloških) zmogljivosti. Kreiranje popolnoma novih poslovnih modelov in trgov. Visoka tveganja oz. negotovosti. Velik potencialni vpliv.
