POTI DO IDEJ – Facilitiranje kreativnosti
Kreiranje novih idej in konceptov je jedro vseh večjih ali manjših sprememb (inoviranj, izboljšav), ki jih želite narediti.
Ideacijo ni smiselno prepustiti zgolj naključju ali prebliskom pod tušem, niti "skrinjicam idej" na hodnikih ali klasičnemu "viharjenju možganov". Prav tako je ne gre prepuščati le vodstvu ali oddelkom za razvoj. Proces usmerjenega iskanja najboljših možnih rešitev, je smiselno aktivno moderirati.
Vsak dan se ukvarjamo z veliko problemi, ki jih potrebujemo nekako rešiti. Obstaja veliko poti do dobrih idej. Na delavnici si bomo ogledali le najbolj uporabne metode za ustvarjanje idej in priložnosti z zavzetimi timi.
Z dobrim facilitiranjem lahko kreativnost večkratno povečamo.
Brez facilitiranja pa je kreativnost le vsota navdihov posameznikov.
Vsebina delavnice je razdeljena na tri teme/vidike:
-
Strateški vidiki - pomen izbir, namer, fokusov (Zniževanje stroškov in/ali povečevanje prihodkov: tekoče izboljšave, dodatni produkti/trgi, prebojne inovacije. Primeri tehnik, vaje ...)
-
Operativni vidiki (Problemi in izzivi. Zunanje in notranje, pasivno in aktivno zajemanje idej. Sistematičnost in rutiniranost. Prevzemanje odgovornosti. Primeri tehnik, vaje ...)
-
Kreativni vidiki (Energija. Vloge. Samozavest. Prostor in orodja. Transparentnost. Ovire. Odpor do sprememb. Kultura. Primeri tehnik, vaje ...)
Delavnica je kombinacija predavanj, primerov iz prakse in konkretnega dela z izmenjavo mnenj in izkušenj ter kratkimi osredotočenimi razpravami.
Pridobljene izkušnje boste lahko že takoj naslednje dni uporabili na povsem običajnih sestankih, na različnih projektih in strateških delavnicah.
Delavnica je primerna za:
-
Skrbnike/upravljalce sistematičnega inoviranja v večjih organizacijah, ki želijo pridobiti vpogled v vitke in agilne pristope k soustvarjanju prihodnosti.
-
Vodje ekip/projektov, ki želijo dvigniti ustvarjalnost in inovativnost v svojih ekipah ter zagotoviti bolj konkretno, konstruktivno, osredotočeno in učinkovito delo članov ekipe.
-
Marketinške in prodajne ekipe, ki se ukvarjajo s kreiranjem novih idej ter novih marketinških strategij, taktik in akcij.
-
Posameznike, od katerih se pričakuje, da učinkovito prispevajo rešitve za izzive in ambicije, s katerimi so soočeni.