top of page

Pitching - spretnosti pridobivanja podpore

Ali se vam zdi, da vaše ideje ne dobijo podpore, ki si jo zaslužijo? Ste že kdaj imeli občutek, da vaš pitch ni dosegel željenih rezultatov? Morda pa se sprašujete, kako v kratkem času učinkovito predstaviti kompleksno idejo?

Naše ideje so dobre le toliko, kot je dobra naša sposobnost pojasnjevanja, navduševanja in prepričevanja. Dober pitch je ključ do uspeha v poslovnem svetu.

 

Pri pitchanju gre za umetnost naše jasne, prepričljive in jedrnate predstavitve ideje, predloga, prošnje ali projekta svojega tima. Z učinkovitim pitchom lahko pritegnemo pozornost in podporo sodelavcev, svojih vodij, investitorjev ali prepričamo potencialne stranke. Z boljšim pitchem lažje pridobimo najboljše talente ali dobimo višjo plačo :-)

Program dela z ekipo, ekipami oz. udeleženci:

 

1. del:

Osnove pitchanja 

Uvod v tematiko. Kaj je pitch in zakaj je pomemben. Elementi uspešnega pitcha. Različne strukture pitchev za različne namene. Najpogostejše napake pri pitchanju.


Uporaba orodij za izgradnjo pitcha

Praktično delo na pitchu z uporabo različnih canvas modelov (npr. Business Model Canvas, Value Proposition Canvas, Pitch Canvas). Uporaba HexaBox vizualizacijskega orodja. Uporabe GenAI za izboljšanje vsebine in strukture pitcha.

Vizualizacija pitcha

Pomen vizualnih elementov v pitchu. Uporaba enega od orodij za vizualizacijo (PowerPoint, Prezi, Canva). Pomoč GenAI orodij pri vizualizaciji. 


Prva izvedba pitcha

Dodatna priporočila. Izvedba pitcha pred skupino. Zajem in obravnava povratnih informacij udeležencev.

Med 1. in 2. delom:

Priprava izboljšane verzije pitcha. Samostojno testiranje pitcha.

 

2. del (nekaj dni kasneje):

 

Druga izvedba pitcha.

Ponovna izvedba popravljenega pitcha pred skupino. Zajem in obravnava novih povratnih informacij udeležencev.


Povzetek izkušenj in zaključek.

Skupinska razprava o napredku med izvedbama. Predstavitev dodatnih virov za nadaljnje izpopolnjevanje. 

Program dela je izveden kot kombinacija podajanja vsebine in primerov iz prakse ter konkretnega dela z izmenjavo mnenj in izkušenj.

 

Program se lahko izvede v več oblikah: individualno, z več posamezniki, z enim timom ali z več timi hkrati.

Uporabljena orodja se prilagodijo konkretnim udeležencem.

Pitching orodja.png

Po tej delavnici boste:

  • Obvladali strukturo učinkovitega pitcha in znali jasno predstaviti svoje ideje v različnih poslovnih kontekstih.

  • Pridobili praktične veščine uporabe canvas orodij in vizualizacijskih tehnik za izboljšanje predstavitev.

  • Znali uporabljati sodobna GenAI orodja za optimizacijo vsebine in strukture pitchev.

  • Razvili sposobnost sprejemanja in integriranja konstruktivnih povratnih informacij za stalno izboljševanje pitching veščin.

  • Pridobili samozavest za učinkovito predstavljanje svojih idej pred različnimi občinstvi, od sodelavcev, prek vodij, do potencialnih investitorjev.

Delavnica je primerna za:

  • Vodje projektov, ki morajo prepričljivo predstaviti nove iniciative vodstvu.

  • Produktne menedžerje, ki zagovarjajo razvoj novih izdelkov ali storitev.

  • Vodje procesov inoviranja, ki potrebujejo pritegniti in aktivirati različne deležnike.

  • Vodje oddelkov, ki si prizadevajo za povečanje proračuna ali virov.

  • Posameznike, ki se potegujejo za napredovanje, nove pozicije/službe in morajo učinkovito predstaviti svoje dosežke.

Visual WS InTeam.png
bottom of page