top of page

DELAJ VITKO
Od načrta A do načrta, ki deluje

Tvoj čas je nenadomestljiv.

Ne izgubljaj ga z razvojem napačnega izdelka ali storitve. 


 

PRENESI brezplačno KNJIGO


PRENESI povzetek knjige s posebnim uvodom za večje organizacije.

Delaj_vitko_naslovnica.jpg

Playing Lean - poslovna igra po navdihu knjige

Manj znano je, da je Ash Maurya tudi zunanji avtor poslovne igre Playing Lean.

​Igra je zasnovana kot tekmovanje med ekipami in hkrati sodelovanje znotraj posamezne ekipe. V približno 30 poslovnih potezah oz. ciklih zmaga le ena od štirih ekip, in sicer tista, ki ima največjo ambicijo prevladovati na trgu in bo najbolje izkoristila omejene vire. Igra zelo lepo sledi priporočilom vitkega delovanja iz knjige Delaj vitko. Igra je odličen vir pridobivanja izkušenj vitkega inoviranja.


Playing Lean - kratka predstavitev.

Delaj vitko ni delo po navdihu.

Živimo v času neomejenih priložnosti za inovacije. Ustvarjamo več produktov kot kdajkoli prej, a večina jih propade – ne zaradi tega, ker ne bi mogli dokončati, kar smo nameravali ustvariti, ampak ker zapravljamo čas in denar ter vlagamo trud v napačen produkt.

Potrebujemo sistematičen postopek za hitro preverjanje zamisli za produkt in povečanje možnosti za uspeh. To obljublja Delaj vitko.

V navdihujoči knjigi nas Ash Maurya popelje skozi zelo natančno strategijo za doseganje »ujemanja produkta in trga« za novonastalo podjetje, ki temelji na njegovi lastni izkušnji ustvarjanja širokega niza produktov, od visokotehnoloških do netehnoloških. Ves čas gradi na idejah in konceptih inovativnih metod, kot so vitki štartnik, razvoj kupcev ter samozagon (startup).

Delaj vitko je idealno orodje za poslovodje, direktorje, male podjetnike, razvijalce in programerje ter za vsakogar, ki želi zagnati svoj poslovni projekt.

1. Najdi problem, ki ga je vredno rešiti, nato opredeli rešitev.
2. Kupce vključi v celotni razvojni cikel.
3. Nenehno testiraj svoj produkt z manjšimi, hitrejšimi iteracijami.
4. Ustvari lastnost, meri odziv kupcev in validiraj oz. ovrži smer.
5. Prepoznaj, kdaj se moraš »zasukati« in spremeniti smer.
6. Povečaj hitrost, učenje in fokus.
7. Nauči se, kdaj je idealen čas za zbiranje velikih finančnih sredstev.

Delaj vitko, vse ostalo je odveč!

Delaj vitko v praksi.

Kultura inTeam 3000.png
bottom of page